Parteneri

Programul a fost lansat în 2016 cu ajutorul Flanco, iar creșterea numărului de centre de la an la an a fost posibilă tot datorită susținerii lor și a clienților care au ales să doneze în magazinele Flanco pentru copiii din mediul rural.

“Nouă ne pasă” este un angajament pentru viitor, cu rezultate pe care o să le vedem în timp, dar care cu siguranță vor avea o forță de creștere exponențială”. Dragoș Sîrbu – CEO Flanco

„Ne-am propus să contribuim la dezvoltarea fiecărei zone și comunități în care suntem prezenți. Considerăm că educația reprezintă o prioritate firească și o responsabilitate pentru o companie cu o prezență puternică în teritoriu, fiind o modalitate de a da înapoi ceva folositor și durabil comunității în care ne dezvoltăm. De aceea, ne-am bucurat să putem susține programul ”Nouă ne pasă”.

Pe lângă ajutorul material, indispensabil în astfel de proiecte, ne dăm seama că fără implicarea efectivă a oamenilor, ele nu pot prinde contur și rădăcini. Pentru că ne-am propus să ne implicăm pe termen lung și să facem o schimbare de durată, colegii noștri din apropierea localităților selectate în program vor încerca să dea direct o mână de ajutor, devenind, în timp, ambasadori ai proiectului.

“Nouă ne pasă” este, de fapt, mai mult decât un proiect. Nu este pe termen scurt, nu este pe perioadă determinată. Este un angajament pentru viitor, cu rezultate pe care o să le vedem în timp, dar care cu siguranță vor avea o forță de creștere exponențială” - Dragoș Sîrbu – CEO Flanco

La peste 27 de ani de la deschiderea primului magazin, Flanco este unul dintre cei mai importanți retaileri de produse IT&C, electronice și electrocasnice din România.Cu o echipă de peste 1500 de angajați, Flanco Retail are o rețea de peste 155 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe din toată țara

Mai multe informații despre Flanco, găsiți pe flanco.ro și pe pagina facebook.

„Atunci când educația nu se oprește, evoluăm și ca societate, și la nivel individual. Putem schimba paradigma noastră economică, a unei Românii ca furnizor de mână de lucru ieftină, cu aceea a unui stat cu o populație bine educată, care produce valoare. Dar pentru aceasta trebuie să avem grijă de copiii noștri și să îi ținem în școală. De peste 10 ani suntem implicați în programe de educație remedială alături de Fundația Nouă ne pasă, care a demonstrat că are un impact vizibil în comunitățile unde activează și poate schimba vieți. Am văzut deja cum, cu sprijnul comunității noastre, copiii cu risc de abandon și-au îmbunățit prezența și performanța școlară. Acest lucru ne determină să continuăm programul nostru și să ne dorim să ajungem în cât mai multe școli pentru a ajuta cât mai mulți copii să transformele absențele în ore de educație. Doar așa, oferind copiilor noștri șansa la educație, putem spera la un viitor mai bun.” - Tudor Manea - CEO eMAG. 

Companie românească fondată în anul 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând cu succes modelul local în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă tot mai mare de produse furnizate împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în 4 aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plăți ca Buy now, pay later sau Slice it. Mai multe informații despre eMAG găsiți pe about.emag.ro .